elandgren

Direktlänk till inlägg 5 december 2010

söndag!

Av erica landgren - 5 december 2010 17:16

hellu :)

sitter här nu och pratar i telen. :) har nyss damsugit och vare ut med hunden

snart kommer goosen min hem med och då blir de mat nuggets,ris och sås. mmm va gått :)

sen blir de mys med film.

barnen kommer senare i veckan eftersom dom har åkt på magsjuka. :/


nä nu ska jag börja med maten satt den är klar tills goosen kommer. :)

CYA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av erica landgren - 13 februari 2011 18:35


Hellojsan nu är man här igen.. de va ett tag sen. :P för nån dag sen va vi på stan med syster och kikade, vi gick och åt på kina och då fick jag en jätte jätte fint halsband från robert. guuud va jag är lyklig ^^,. de va en tidig alla hjärtans ...

Av erica landgren - 19 januari 2011 09:37

hellu idag är de en glad dag , :) ronja är fortfarande sjuk och nu har jag åkt på de. vaknade i natt av att jag inte kunde andas. :S de va jätte läskigt, men dagen rullar på som vanligt, har pluggat teori nu ett tag ska snart fortsätta tänkte jag...

Av erica landgren - 17 januari 2011 19:07

God kväll :) ska försöka skriva lite mer nu men har tyvär inte tid eftersom jag går i skolan,är ``hemma fru´´ :) och jobbar.. barnen kom idag och ronja är lite hängig :/ hoppas hon blir bättre tills imorgon för jag har lite sakar jag måste ta han...

Av erica landgren - 21 november 2010 17:46

Hellu! nu är jag här igen. :) lite om mig och mitt liv. jag lever ihop med en underbar kille robert och hans två barn, helt underbara. går i skolan sista året och jobbar. älskar mina underbara vänner och min underbara stora familj.Vi bor i sundsv...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards