elandgren

Alla inlägg under februari 2011

Av erica landgren - 13 februari 2011 18:35

Hellojsan

nu är man här igen.. de va ett tag sen. :P

för nån dag sen va vi på stan med syster och kikade, vi gick och åt på kina och då fick jag en jätte jätte fint halsband från robert. guuud va jag är lyklig ^^,.

de va en tidig alla hjärtans dag present ;)

de går skit bra med körkortet åxå de är inte lång tid kvar nu :) såå himmlans glad.


nu kommer lite av mina tankar om en viss människa!!

HUR kan man vara så patetisk? hur kan man vara så himmlans dum i huvet? bara för att jag har fått de så underbart med robert och lever familje livet kan jag inte bara slita mig från de jag tycker om bara för att du ringer.  de går till en viss gräns innan jag säger nått. men eftersom jag är din ``bästa´´ kompis nu då så går de inte att snacka med dig.. du är helt jävla koko i huve..

du säger så jävla mycke men inget händer. jag har varit med om de här ganska många gånger nu och nu ORKAR jag helt änkelt inte bry mig om dig längre. så nu vet du hur jag tänker och tycker om dig så ha de bra....


Puss och hej..  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards